Τι είδους συσκευή μπορώ να επισκευάσω στο MobiStore;
Η εταιρία μας είναι εξουσιοδοτημένος επισκευαστής και μεταπωλητής των προϊόντων Samsung (κινητά τηλέφωνα, tablet και wearables). Παρέχει εξουσιοδοτημένη τεχνική υποστήριξη - service και όλες οι επισκευές πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις διαδικασίες και προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Τι είδους βλάβες καλύπτονται στην εγγύηση;
Σύμφωνα με τους όρους του κατασκευαστή, καλύπτονται οι περιπτώσεις βλαβών που προέρχονται από αστοχία υλικού και χωρίς υπαιτιότητα του χρήστη.
Έχω αγοράσει τη συσκευή μου από το internet. Μπορώ να τη φέρω σε εσάς για επισκευή;
Επισκευάζουμε όλες τις συσκευές Samsung που προορίζονται για την Ευρωπαϊκή αγορά.
Η συσκευή μου είναι εντός εγγύησης αλλά δεν έχω την απόδειξη αγοράς. Με καλύπτει η εγγύηση;
Εύρεση IMEI, αριθμού μοντέλου και σειριακού σε Galaxy κινητή συσκευή.
Μέσα από τις Ρυθμίσεις
Σημείωση: σε παλαιότερες συσκευές ίσως χρειαστεί να επιλέξετε “Κατάσταση” (Status) για να εμφανίσετε αυτές τις πληροφορίες.
Εκτυπωμένα στη συσκευή
Ανάλογα με τη συσκευή σας, το IMEI, ο σειριακός αριθμός και ο κωδικός μοντέλου ενδέχεται να βρίσκονται στο πίσω μέρος της συσκευής ή κάτω από την αφαιρούμενη μπαταρία.
Για συσκευές με αφαιρούμενη μπαταρία, ο αριθμός IMEI θα βρίσκεται σε διαφορετικά σημεία ανάλογα με το μοντέλο σας. Συνήθως βρίσκεται κάτω από την μπαταρία ή εκτυπωμένο στο τηλέφωνο, κοντά στο κάτω μέρος της συσκευής.
Σημείωση: οι περισσότερες νεότερες συσκευές δεν έχουν αφαιρούμενη μπαταρία. Εάν η συσκευή σας δεν διαθέτει αφαιρούμενη μπαταρία, μην επιχειρήσετε να την αφαιρέσετε, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει ζημιά στη συσκευή και να ακυρώσει την εγγύηση.
Εάν τα γράμματα στο πίσω μέρος της συσκευής σας είναι πολύ μικρά ή εάν η οθόνη σας είναι σπασμένη οπότε δεν μπορείτε να βρείτε τον αριθμό μέσω των Ρυθμίσεων, μπορείτε επίσης να ανατρέξετε στην αρχική συσκευασία για να βρείτε τον αριθμό IMEI της συσκευής σας.
Τι καλύπτει η εγγύση μιας συσκευής ή αξεσουάρ Samsung;
Τα Smartphone, Τα Tablet και τα Smartwatch έχουν 24 μήνες εγγύηση. Τα Bluetooth ακουστικά έχουν 12 μήνες εγγύηση.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά την Πολιτική Εγγύσης θα βρείτε εδώ.
Πόσο χρόνο θα πάρει να επισκευαστεί η συσκευή μου;
Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται από το είδος της βλάβης και από τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών. Ο πελάτης ενημερώνεται μετά τον έλεγχο τηλεφωνικά και για την πορεία της επισκευής μέσω των sms.
Πώς θα ενημερωθώ για την πορεία επισκευής της συσκευής μου;
Ο πελάτης ενημερώνεται μετά τον έλεγχο τηλεφωνικά και για την πορεία της επισκευής μέσω των sms.
Πώς θα ενημερωθώ για τη παραλαβή της συσκευής μου;
Κατά την ολοκλήρωση της επισκευής θα λάβετε ενημερωτικό sms για να περάσετε να παραλάβετε την συσκευή.
Τι εγγύηση παρέχεται μετά την επισκευή της συσκευής μου;
Στις εντός εγγύησης επισκευές εξακολουθεί και ισχύει η αρχική εγγύηση της συσκευής. Στις εκτός εγγύησης επισκευές, παρέχουμε 3μηνη εγγύηση για τη βλάβη που επιδιορθώσαμε.
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
1) Με μετρητά στο κατάστημα.
2) Μέσω κάρτας και με την δυνατότητα έως 12 άτοκες δόσεις με την χρήση πιστωτικής κάρτας.
3) Χωρίς κάρτα, έως και 60 έντοκες δόσεις μέσω tbi bank.
4) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:
EUROBANK: GR3502606840000580200758075
ΕΘΝΙΚΗ: GR3601107550000075544013016
ALPHA: GR9801406610661002330001158
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR6701727530005753104225825
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ: ΡΙΖΙΚΙΑΝΟΣ ΣΤ. - ΔΡΑΜΗΤΙΝΟΣ Κ. ΟΕ
Που βρίσκεται το κατάστημα MobiStore;
το κατάστημα MobiStore θα το βρείτε στην οδό: Έβανς 36, στο Ηράκλειο της Κρήτης με ΤΚ: 712 01.
Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του MobiStore;
Δευτέρα | 9:00 π.μ.–5:00 μ.μ. |
Τρίτη | 9:00 π.μ.–9:00 μ.μ. |
Τετάρτη | 9:00 π.μ.–5:00 μ.μ. |
Πέμπτη | 9:00 π.μ.–9:00 μ.μ. |
Παρασκευή | 9:00 π.μ.–9:00 μ.μ. |
Σάββατο | 9:00 π.μ.–2:00 μ.μ. |
Κυριακή | Κλειστά |